CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 9, 2010

Astaghfirullahhal'zim..!!!

Pendeta gereja evangelis di Gainesville, Florida, Terry Jones
"Ya Allah pe la nk jd dunia skarang ni... erm.. skrang dah de plak org luar yang nak bakar kitab suci org Islam... ish3..
Jones merupakan pendeta dari sebuah gereja kecil di Gainesville. Dia diperkirakan hanya memiliki 50 orang pengikut. Menurutnya, para pengikutnya telah mengirimkan salinan Al-quran ke gereja untuk dibakar dalam sebuah unggun api.Pendeta Jones dikenal sebagai sosok Islamphobia. Sebelum tahun lalu, dia juga berbuat olah dengan memasang tulisan di depan gerejanya yang melecehkan Islam. Dalam tulisan itu, dia mengatakan Islam sebagai setan. Kali ini, rencananya untuk membakar Al-quran telah menarik perhatian publik lebih luas.
"

"tapi bg artis luar negara yang bukan beragama Islam ni sendiri p0n tau gak h0rmat agama lain....
 "
ANGELINA JOLIE bercakap pada sidang akhbar di Islamabad, Pakistan

tau die ckp pe???n
i

h
a
h

"Saya sukar memikirkan bahawa ada orang yang sanggup membakar kitab suci agama lain"

"p/s: s0 kite sbgai umat yang telah dilahirkan drpd agama yang suci iaitu Islam, bersyukurlah... cbe fikirkn, org yang beragama lain p0n susah nk fikir ade jgk manusia yg nk bakar kitab suci agama lain, ni kan plak kite yang beragama Islam sendiri... s0 jgnlh sia2kn kitab agama kite tu.. tu la yang jd panduan kite dunia dan akhirat... :/ erm.......... "

No comments: