CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 2, 2012

ape kene aku ni der..... : D












ade mo0d :














Assalammualaikum...
        ape kene aku ni der..... : D
adoiii semenjak dua menjak ni aku asyik tido lmbat je.... erm... : P  erm x taw r nk buat ape lagi ni... bosannye... : / mne x nye sume dh tido... hee... : D




tbe2 tergerk lak hati ni nk meng 'update' blog yg dh terkandas di tengah jalan ni... huhu... : D cuma aku je la yang dh 2 bulan 17 hari terkandas untuk blogging sbb PLKN... huhu... : )


                  
   
erm PLKN??? 


asek x de mse je ak ni nk mengepost kan psl kenangan aku kat PLKN ni kan... : /  sabar2 je la ek... :)



erm dh bkk blog x taw nk update ape plk dh... adoiii... problem plk pgi2 ni (2.53am) hee... :)


erm seb baik r time ak blogging ni smbil dgr radio era...( www.era.fm)  erm,,,  so x de bosan sgt... hekhek... :D


tpi sorry la ye, aku just post yg ntah pape r... ye r kan... org bosan, cam tu r,,,                     : / [sengal je an -my word with my friend-]



adoiyai ! tbe2 plk radiO era ni pasang lagu DADALI -DISAAT AKU MENCINTAIMU... erm rindu gler ngan kawan2 aku kat PLKN... especially kawan2 rapat aku mse kat sne...  <3

erm... : /  teringat dyorg suke nyanyi lagu ni...
<3 (less than three)
 sob3... :(

okey, now time for me to sleep... (3.33am) huhu... dasyat  tak dasyat ak ni kan... :P okey la, slamat pagi...bye-bye... assalammualaikum... *-*

akak:
adoiyai ! lobam mato den ni hah kalau hari2 macam ni... :P


No comments: