CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 15, 2012

Maaf ye.....

Assalammualaikum...

Hah! Alhamdulillah, aku dah dapat kerja, kat shell sebagai cashier. Erm, tapi kan first2 masuk kerja mana boleh terus minta cuti kan. Suke hati je kan.
Aku kesian akak aku, dia dekat Johor sana. Patutnya family aku dah boleh dah pergi lawat die, tapi aduusshhh! aku pulak tak dapat nak pergi sebab dan mule kerja, takkan nak cuti. :/

Dia tepon tanya datang ke tak, aku cakap la tak dapat. Pastu die cakap "tak pe, datang 15 Januari nanti boleh sambut birthday sama-sama kat sama-sama (bday - 16 Januari)." T_T (sedihnya, terharu pon ada). Kesian die terpakse je duduk dalam dorm sebab parents tak dapat datang. Yang lain ada gak, tapi..... ntah la..:(
die lepak je lah dengan family sehah. Kawan kelas tak sangka sama kem plkn. :D

Maaf ye..... T_T

adik...

No comments: