CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 28, 2012

Inilah testimoni saya.., S.A.P VENTURE., ^_^

Bismillahirrahmannirrahim.
Assalammualaikum.

Saya baru saja berdaftar dengan S.A.P Venture. Ahli baru ni.., hehe.., :D erm lebih kurang dalam 3 hari. Mula-mula saya tak tahu nak buat macam mana dengan perisian ni. Asyik-asyik buka akaun S.A.P ni sebab nak tengok income dah masuk ke belum. Punyalah saya tak sabar nak tunggu income masuk. Selepas itu saya banyak bertanya kepada sponsor dan rakan-rakan yang telah berjaya setelah menyertai S.A.P Venture ni tentang kegunaan dan manfaat perisian ni....,

Alhamdulillah walaupun baru 4 hari berdaftar dan dengan nasihat mereka agar hanya promosikan link saya sahaja iaitu  http://rm20.ibct.my/1496  saya telah dapat income sebanyak RM4.00 dalam masa tersebut. Walaupun tidak banyak tetapi saya percaya yang S.A.P Venture ni dapat memberi pulangan yang berbaloi buat saya suatu hari nanti. 

Walaupun yang pada mulanya saya ragu-ragu sangat dengan perisian ni. Ya lah sekarang ni kan banyak penipuan dan penyelewengan duit telah berlaku melalui perniagaan internet ni kan. Tetapi selepas kredit saya bertambah daripada RM0.00 kepada RM4.00....,


saya bertambah yakin malah semakin berani untuk mempromosikan kepada rakan-rakan yang lain. Mereka ada yang berminat dan alhamdulillah sudah ada seorang downline.


Oleh itu saya berharap agar sifu-sifu yang telah berjaya dapat membantu saya dalam memperhebatkan lagi perisian yang saya sertai ini. Terima kasih juga kepada yang telah membantu saya. Saya harap sangat-sangat semoga S.A.P Venture ni adalah salah satu perniagaan yang halal, benar, tiada penyelewengan dan berterusan sehingga berjaya. S.A.P VENTURE HEBAT ! Semoga kita sama-sama berjaya ya. ;) winking


akak : terbaikkk!!! Insya-Allah.., ^_^

No comments: